
Метро Житомирська на карті
Загальна інформація про станцію Житомирська
Станція метро Житомирська це проміжна зупинка червоної лінії. Сусідні станції Святошин у напрямку центру та Академмістечко у протилежний бік. Розташування зручне для мешканців західних кварталів уздовж Берестейського проспекту а також відвідувачів навчальних закладів і бізнес центрів поблизу. Дата відкриття 24 травня 2003. Станція увійшла до західного продовження лінії разом з Академмістечком.
Станція розташована у Святошинському районі Києва на правому березі Дніпра. Вестибюлі інтегровані у підземні переходи під Берестейським проспектом що полегшує розподіл пасажиропотоку на різні сторони проспекту.
Виходи з метро ведуть на Берестейський проспект Вулицю Федора Кричевського Вулицю Мирослава Поповича Вулицю Ореста Васкула. Поруч розташовані Сквер імені Василя Стуса Сквер імені Феодори Пушиної Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна.
Маршрут до метро Житомирська

Розклад роботи станції Житомирська
Режим роботи для входу з 5:45 до 22:27.
Рух поїздів у двох напрямках
- Перший поїзд у напрямку Лісова 5:53
- Останній поїзд у напрямку Лісова 22:32
- Перший поїзд у напрямку Академмістечко 6:13
- Останній поїзд у напрямку Академмістечко 23:06
Схема всіх станцій Київського метрополітену

Архітектура та особливості ст. метро Житомирська
Станція односклепінна мілкого закладення з острівною платформою без опорних колон. Колійні стіни облицьовані білим та коричневим мармуром у касових залах встановлено багато вбудованих світильників на платформі працюють три поздовжні лінії освітлення.
Станція мілкого закладення острівна платформа завдовжки 103 метри та завширшки 11 метрів підземні зони сполучені з вестибюлями сходами і ескалаторами.
Архітектори Володимир Гнєвишев Тетяна Целіковська Микола Альошкін. Станцію відкрили 24 травня 2003 у складі продовження лінії на захід разом зі станцією Академмістечко.
Цікаві факти про метро Житомирська
- Це перша односклепінна станція на Святошинсько Броварській лінії виконана за технологією стіни у ґрунті з основним склепінням що спирається на бічні стіни котловану.
- Платформа має помітну візуальну вісь завдяки безколонному простору що підсилюють поздовжні лінії освітлення.
- Сусідство з освітніми закладами формує виразні ранкові та вечірні пасажирські хвилі у період навчального року.